.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري سارق زورگير دانشجويان گرگاني

به گزارش شمال نیوز به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، داوود سلطاني امروز گفت: طي هفته گذشته ماموران آگاهي گلستان موفق شدند سارق زورگيري به نام مجتبي معروف به مشتك را كه با قرار گرفتن در سر راه دانشجويان دانشگاه پيام نور گرگان اقدام به زورگيري از آنها مي‌كرد، شناسايي و دستگير كنند.

وي با بيان اينكه متهم در بازجويي‌هاي فني به عمل آمده به 52 فقره سرقت از دانشجويان اعتراف كرد، يادآور شد: اين سارق تا كلاس سوم راهنمايي درس خوانده است و از همان دوران مدرسه اقدام به زورگيري از دانش آموزان مي كرده و در سنين بالاتر پس از چند فقره سرقت منزل دستگير شد و پس از پايان دوران حبس با داشتن انگيزه و سابقه قبلي اقدام به زورگيري كرده است.

سلطاني گفت: زورگيري يا سرقت به عنف يكي از شگردهايي است كه مجرمين براي رسيدن به اهداف شوم خود به آن متوسل شده و امنيت عيني و ذهني جامعه را خدشه دار مي كنند.

رئيس پليس آگاهي استان با اينكه بيشتر چه افرادي قرباني زورگيري واقع مي شوند گفت: معمولا در ترددهاي شهري سه گروه از افراد قرباني زورگيري مي شوند كه رانندگان شامل اين دسته بوده و توسط مسافرنماها مورد زور واقع شده و يا مسافراني كه توسط رانندگان به ظاهر مسافر مورد سوء قصد و سرقت قرار مي‌گيرند.

سلطاني افزود: علاوه بر موارد فوق كه در ترددهاي شهري صورت مي‌گيرد، مراكز تجاري و منازل مسكوني ممكن است مورد سرقت به عنف قرار گيرند.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان آموزش افراد جامعه و آگاه كردن آنان از تهديدهاي موجود را در پيشگيري از سرقت به عنف مهم دانست و گفت: اين امر بايد به گونه‌اي صورت گيرد كه احساس ترس و ناامني را در افراد جامعه القا نكند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.